Categorieën
Vrienden

RAAK uitstap naar Brussel

Op zaterdag 25 april 2026 gingen we met een volle bus van Begonia reizen op daguitstap naar Brussel. In de voormiddag brachten we een geleid bezoek aan de VRT studio’s op de Reyerslaan. ’s Middags gingen we lunchen in restaurant Bouillon, nabij de Grote Markt. Na het middagmaal bezochten we onder leiding van gids Dirk de Grote Markt en Manneken Pis. Later in de namiddag kregen we nog een heuse ‘Art Nouveau – wandeling’ aangeboden in de wijk rond de Louizalaan te Brussel. Daarvoor werd de groep van 50 deelnemers opgedeeld in drie.

De namiddag werd afgesloten met een bezoek aan een bruine kroeg in de buurt van de Louizalaan. Een bus vol blije gezichten keerde daarop terug naar Oostakker.

Eric Claeyssens en Luc vds maakten een boeiende fotoreportage die je kan bekijken door op onderstaande foto te klikken. Het wachtwoord voor het album kan je bekomen bij het RAAK bestuur.

Categorieën
Vrienden

Valentijn Bingo avond RAAK

Op zaterdag 14 februari 2026 vierden we met een groep enthousiaste RAAK leden de ‘dag der geliefden’ met een heuse kaas- en wijnavond, Valentijn Muziek Bingo en onvervalste Valentijn-fotoshoot. Het resultaat hiervan kan je zien door op onderstaande foto te klikken ! Veel kijkplezier.

Categorieën
Fotografie Vrienden

RAAK daguitstap ‘Naar de Schreve’

Op zaterdag 26 april 2025 gingen we naar jaarlijkse gewoonte op daguitstap met RAAK. Onze gids, Dirk, had ook dit jaar voor een interessant dagprogramma gezorgd. Met 43 deelnemers trokken we met de bus naar het grensgebied in West-Vlaanderen rond de stad Poperinge ! We bezochten de Sint Bernardus brouwerij, gingen op de middag picknicken in het Talbot house te Poperinge, met aansluitend een geleid bezoek en trokken in de namiddag met diezelfde gids naar het indrukwekkende oorlogskerkhof ‘Lijssenthoek’. De dag werd afgesloten net over de schreve. We bezochten in Bazinghen, net over de Belgische grens in Frankrijk, Estaminet Sainte Eloi. (zie website) In deze gezellige ‘afspanning’ konden we ons amuseren met een zaal vol oude volksspelen. Na een uurtje was het tijd om aan tafel te gaan voor lekkere vol-au-vent of stoverij met frietjes ! Na de huldiging van 2 koppels die op deze dag hun gouden huwelijksjubileum vierden, trokken we tevreden huiswaarts !

Klik op onderstaande foto om het volledige album te bekijken !

Categorieën
Fotografie Vrienden

afscheid collega’s Snop Automotive Gent

in het voorjaar van 2025 sluit ons bedrijf ‘Snop Automotive’ te Gent. Om de vele mooie herinneringen te bewaren namen we met de collega’s afscheid middels een fotoshoot in ons bedrijf en een mooie daguitstap naar ‘le Bois du Cazier’ te Marcinelle en een geleid stadsbezoek aan Charleroi. De foto albums kan je bekijken door op onderstaande foto’s te klikken !

Categorieën
Vrienden

Bezoek koffiebranderij Carlos – Dendermonde

Op zaterdag 15 maart brachten we met een groep van 23 RAAK leden een bezoek aan koffiebranderij Carlos te Dendermonde. We kregen er interessante uitleg over de verschillende soorten koffiebonen, hoe ze gebrand worden en hoe je de beste koffie zet ! Tevens was er ook uitleg over de verschillende thee producten die er in verschillende ‘blends’ worden samengesteld. Het was een namiddag ruiken en proeven ! De namiddag sloten we ter plaatse af met koffie en gebak, hoe kan het ook anders … De foto’s kan je bekijken door op onderstaande foto te klikken !

Categorieën
Vrienden

Barbecue met het KWB bestuur

Op vrijdagavond 30 augustus 2024 organiseerden we een barbecue voor de bestuursleden van KWB Oostakker in het wijkhuis te Lourdes. Door op onderstaande foto te klikken, kan je het volledige fotoalbum bekijken !

Categorieën
Vrienden

Pedemolen wandeling

Op zaterdag 21 mei trokken we met 6 wandelaars naar Sint Martens Lennik. We deden er de Pedemolen wandeling in de Pedevallei ! Klik op onderstaande foto om het album te bekijken !

Even poseren voor de groepsfoto bij de Pedemolen in Sint Gertrudis Pede !
Categorieën
Vrienden

Wandeling Hallerbos en bezoek brouwerijen

Op zaterdag 21 april 2018 gingen we mee op daguitstap met de KWB. We
trokken naar het Pajottenland. ’s morgens wandelden we door het
Hallerbos met de mooie boshyacinten en in de namiddag bezochten we een
Cafébrouwerij ‘De Herberg’ in Buizingen en de Geuze brouwerij
‘Timmermans’ in Itterbeek.
klik op de foto om het album te bekijken !